Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{2217797, author = {Ošmera, Radim}, address = {Trnava}, booktitle = {Juvenilia Paedagogica 2022}, edition = {1}, editor = {doc. PhDr. Andrej RAJSKÝ, PhD.}, keywords = {czech for foriegners; phonetics}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Trnava}, isbn = {978-80-568-0503-9}, pages = {154-158}, publisher = {TRNAVSKÁ UNIVERZITA, PdF TRNAVA, 2022}, title = {KORELACE MEZI KATEGORIEMI COMPREHENSIBILITY A INTELLIGIBILITY. ANEB JAKÝ VLIV MAJÍ VÝSLOVNOSTNÍ CHYBY NERODILÝCH MLUVČÍCH NA MÍRU POROZUMĚNÍ S MLUVČÍM RODILÝM}, url = {https://pdf.truni.sk/katedry/kps/veda-vyskum?juvenilia-paedagogica-2022#zbornik}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 2217797 AU - Ošmera, Radim PY - 2022 TI - KORELACE MEZI KATEGORIEMI COMPREHENSIBILITY A INTELLIGIBILITY. ANEB JAKÝ VLIV MAJÍ VÝSLOVNOSTNÍ CHYBY NERODILÝCH MLUVČÍCH NA MÍRU POROZUMĚNÍ S MLUVČÍM RODILÝM PB - TRNAVSKÁ UNIVERZITA, PdF TRNAVA, 2022 CY - Trnava SN - 9788056805039 KW - czech for foriegners KW - phonetics UR - https://pdf.truni.sk/katedry/kps/veda-vyskum?juvenilia-paedagogica-2022#zbornik N2 - Tématem příspěvku je osvojování českého fonetického plánu nerodilými mluvčími s prvním jazykem vietnamštinou, a to na základě rozsáhlého empirického výzkumu. Cílem příspěvku je ukázat, jaký je vztah mezi pocitem porozumění a skutečným porozuměním, a zda je možné případné nedorozumění lokalizovat ve sledu segmentů. Výzkum prezentovaný v tomto příspěvku se ptá i na to, zda je možné toto případné nedorozumění osvětlit pohledem na první jazyk mluvčích. ER -
OŠMERA, Radim. KORELACE MEZI KATEGORIEMI COMPREHENSIBILITY A INTELLIGIBILITY. ANEB JAKÝ VLIV MAJÍ VÝSLOVNOSTNÍ CHYBY NERODILÝCH MLUVČÍCH NA MÍRU POROZUMĚNÍ S MLUVČÍM RODILÝM. Online. In doc. PhDr. Andrej RAJSKÝ, PhD. \textit{Juvenilia Paedagogica 2022}. 1. vyd. Trnava: TRNAVSKÁ UNIVERZITA, PdF TRNAVA, 2022, 2022, s.~154-158. ISBN~978-80-568-0503-9.
|