KUROWSKI, Martina a Lenka ŠAFRÁNKOVÁ PAVLÍČKOVÁ. Integrace cizinců ve městě Brně: Příklad dobré praxe. Sociální pedagogika. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2022. ISSN 1805-8825.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Integrace cizinců ve městě Brně: Příklad dobré praxe
Název česky Integrace cizinců ve městě Brně: Příklad dobré praxe
Název anglicky Integration of foreigners in Brno: an example of good practice
Autoři KUROWSKI, Martina a Lenka ŠAFRÁNKOVÁ PAVLÍČKOVÁ.
Vydání Sociální pedagogika, Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2022, 1805-8825.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
Obor 50902 Social sciences, interdisciplinary
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky integrace; Brno; strategie; migranti
Klíčová slova anglicky integration; Brno; strategy; migrants
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D., učo 56187. Změněno: 14. 10. 2022 12:03.
Anotace
Mezi cílové skupiny sociální pedagogiky patří uprchlíci. Mnohá pracoviště se tímto tématem zabývají nejen v teoreticky zaměřených předmětech, ale současně se zapojují do řady specifik v praxi. Téma migrace má úzkou souvislost se sociální pedagogikou ve vztahu k prostředí, a to v mnoha úrovních lidského života, a stejně tak souvisí s podporou skupin se sociálním znevýhodněním, kam uprchlíci patří. Sociální pedagogika může být v těchto konotacích významným aktérem a v tomto kontextu přijímá výzvu, kterou jí přináší aktuální politická situace. V krátkém textu ji představujeme ve zcela konkrétní praxi ve městě Brně, do které jsou sociální pedagogové zapojováni.
Anotace anglicky
The target groups of social pedagogy include refugees. Many workplaces not only deal with this topic in theoretically oriented courses, but at the same time engage in a number of specifics in practice. The topic of migration is closely related to social pedagogy in relation to the environment, at many levels of human life, and is equally related to the support of socially disadvantaged groups, which includes refugees. Social pedagogy can be an important actor in these connotations, and in this context it accepts the challenge posed by the current political situation. In this short text we present it in a very concrete practice in the city of Brno, in which social pedagogues are involved.
VytisknoutZobrazeno: 31. 5. 2024 22:46