KOLAŘÍKOVÁ, Veronika. Národní identity a jejich role v muzejních expozicích ve vztahu k edukační realitě žáků ZŠ. In XXI. česko-polské historické a pedagogické dny. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Národní identity a jejich role v muzejních expozicích ve vztahu k edukační realitě žáků ZŠ.
Název česky Národní identity a jejich role v muzejních expozicích ve vztahu k edukační realitě žáků ZŠ.
Název anglicky National identities and their role in museum exhibitions in relation to the educational reality of primary school pupils.
Autoři KOLAŘÍKOVÁ, Veronika.
Vydání XXI. česko-polské historické a pedagogické dny, 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Národní identita; muzeum; žák; rámcový vzdělávací program.
Klíčová slova anglicky National identity; museum; pupil; framework educational program.
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Veronika Kolaříková, Ph.D., učo 363842. Změněno: 2. 3. 2023 08:48.
Anotace
Příspěvek představil vztah muzejní expozice k národní identitě žáků základních škol.
Anotace anglicky
The contribution presented the relationship of the museum exhibition to the national identity of primary school pupils.
VytisknoutZobrazeno: 7. 5. 2024 15:04