BRÜCKNEROVÁ, Karla. Jak univerzity podporují současnou proměnu vzdělávání? Pohled studentů učitelských programů. In Education for Society. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak univerzity podporují současnou proměnu vzdělávání? Pohled studentů učitelských programů
Název anglicky How are universities supporting the current transformation of education? The view of students in teacher training programs.
Autoři BRÜCKNEROVÁ, Karla.
Vydání Education for Society, 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky vysokoškolské vzdělávání; pedagogické obory; nerovnosti ve vzdělávání; vnímání studia studenty
Klíčová slova anglicky higher education; pedagogical disciplines; inequalities in education; student perceptions of study
Změnil Změnila: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D., učo 29481. Změněno: 13. 1. 2023 12:45.
Anotace
České základní a střední školství prožívá unikátní období. Za to, jak současnost využijeme pro zkvalitnění vzdělávání v naší zemi, nesou odpovědnost i univerzity připravující učitele. Jak univerzity tuto svoji úlohu naplňují? Dílčí odpověď nám mohou nabídnout samotní studenti učitelských programů. Kvalitativní data z rozhovorů se studenty učitelství budeme konfrontovat s aktuální strategií vzdělávací politiky. Tento postup umožní formulovat konkrétní podněty pro učitelská studia současnosti.
Anotace anglicky
Czech primary and secondary schools are going through a challenging period. Universities preparing teachers are responsible for how we use the present to improve the quality of education in our country. Students in teacher education programs can offer a partial answer to how universities are fulfilling their role. We will confront qualitative data from interviews with teacher education program students with current educational policy. This approach will allow us to formulate concrete suggestions for teacher studies today.
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:05