DUDOVÁ, Markéta. Review of Masuda, Arnett & Labarca (2015): Cognitive Linguistics and Sociocultural Theory: Applications for Second and Foreign Language Teaching. Cognitive Linguistic Studies. 2022, roč. 9, č. 2, s. 438-444. ISSN 2213-8722. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1075/cogls.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Review of Masuda, Arnett & Labarca (2015): Cognitive Linguistics and Sociocultural Theory: Applications for Second and Foreign Language Teaching
Autoři DUDOVÁ, Markéta.
Vydání 2022.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Recenze
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
Doi http://dx.doi.org/10.1075/cogls
Klíčová slova anglicky Cognitive linguistics;Sociocultural theory;Foreign language teaching
Změnil Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 25. 3. 2023 17:44.
Anotace
A review of Masuda, Arnett & Labarca (2015): Cognitive Linguistics and Sociocultural Theory: Applications for Second and Foreign Language Teaching
VytisknoutZobrazeno: 20. 8. 2024 17:17