BULA, Marek. Podpora a měření well-beingu žáků na druhém stupni základní školy. In XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podpora a měření well-beingu žáků na druhém stupni základní školy
Název anglicky Promoting and measuring the well-being of pupils in upper primary school
Autoři BULA, Marek.
Vydání XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2022.
Další údaje
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky well-being, vzdělávací výsledky, adolescenti, preventivní programy
Klíčová slova anglicky well-being, adolescents, prevention programs, educational outcomes
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Marek Matouš Bula, učo 517431. Změněno: 14. 2. 2024 13:08.
Anotace
Podpora well-beingu ve vzdělávání není v českém kontextu oblast, na kterou by byl tradičně kladen důraz (Janštová & Slezáčková, 2018), na což reaguje na příklad projekt Partnerství pro vzdělávání 2030+. Cílem tohoto příspěvku je charakterizovat realizaci a měření úspěšných na důkazech založených preventivních programů na podporu well-beingu na základních školách a tím přispět k tvorbě jejich aplikačního rámce v ČR.
Anotace anglicky
Promotion of well-being in education has not yet been emphasised in the Czech context (Janštová & Slezáčková, 2018). The aim of this paper is to characterise the implementation and measurement of successful foreign evidence-based prevention programmes for promoting well-being in primary schools and thus contribute to the development of their application framework in the Czech Republic.
Návaznosti
MUNI/A/1397/2021, interní kód MUNázev: Aktuální výzvy učitelské profese v České republice
Investor: Masarykova univerzita, Aktuální výzvy učitelské profese v České republice
VytisknoutZobrazeno: 22. 5. 2024 04:07