PECINA, Pavel a Kateřina ŠMEJKALOVÁ. Dikobraz konstruuje, práce se stavebnicemi. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dikobraz konstruuje, práce se stavebnicemi
Název česky Dikobraz konstruuje, práce se stavebnicemi
Autoři PECINA, Pavel a Kateřina ŠMEJKALOVÁ.
Vydání Brno, 2022.
Nakladatel Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Další údaje
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL Digitální výukový materiál pro práci se stavebnicemi
Klíčová slova česky stavebnice, Boffin, Tajemství elektroniky, Merkur, mBot
Klíčová slova anglicky building kit , Boffin, Electronics Secret, Merkur, mBot
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D., učo 20597. Změněno: 17. 1. 2023 12:17.
Anotace
Jedná se o výstup projektu " Digitální kompetence - brána rozvoje od A do Z (CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_067/0012278)" v oblasti "Dikobraz konstruuje". Výstupem jsou digitální výukové materiály pro učitele a žáky druhého stupně základních škol v oblasti práce se stavebnicemi. Materiál má tyto části: konstrukce s elektronickými stavebnicemi, další zajímavé elektronické konstrukce, zajímavé konstrukce z Merkuru, roboti a konstrukce robota mBota.
Anotace česky
Jedná se o výstup projektu " Digitální kompetence - brána rozvoje od A do Z (CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_067/0012278)" v oblasti "Dikobraz konstruuje". Výstupem jsou digitální výukové materiály pro učitele a žáky druhého stupně základních škol v oblasti práce se stavebnicemi. Materiál má tyto části: konstrukce s elektronickými stavebnicemi, další zajímavé elektronické konstrukce, zajímavé konstrukce z Merkuru, roboti a konstrukce robota mBota.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_067/0012278, interní kód MUNázev: Digitální kompetence - brána rozvoje od A do Z (Akronym: DIKOBRAZ)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Digitální kompetence - brána rozvoje od A do Z, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:03