BAKEŠOVÁ, Václava. Études en didactique des langues. Foreign language learning and teaching research. N°36 (« L’erreur. Error »), n° 37 (« L’incertitude. Uncertainty »). Éditions EDL, Université de Toulouse III, 2021. Studia Romanica Posnaniensia. Poznaň: Adam Mickiewicz University Press, 2022, roč. 49, č. 2, s. 115-118. ISSN 0137-2475. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14746/strop.2022.492.009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Études en didactique des langues. Foreign language learning and teaching research. N°36 (« L’erreur. Error »), n° 37 (« L’incertitude. Uncertainty »). Éditions EDL, Université de Toulouse III, 2021
Název česky Studie z didaktiky cizích jazyků. Č. 36 (Práce s chybou) a č. 37 (Nejistota). Univerzita v Toulouse III. 2021
Název anglicky Études en didactique des langues. Foreign language learning and teaching research. N°36 (« L’erreur. Error »), n° 37 (« L’incertitude. Uncertainty »). Editions EDL, University of Toulouse III, 2021
Autoři BAKEŠOVÁ, Václava.
Vydání 2022.
Další údaje
Originální jazyk francouzština
Typ výsledku Recenze
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.14746/strop.2022.492.009
Klíčová slova česky didaktika cizích jazyků; chyba; nejistota
Klíčová slova anglicky didactics of foreign languages; error; uncertainty
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D., učo 772. Změněno: 17. 2. 2023 16:16.
Anotace
Il s'agit d'un compte rendu de deux numéros de la revue Études en didactique des langues publiée à l'Université de Toulouse. En 2021, deux numéros ont été proposés, le premier autour du sujet de l’erreur (numéro 36) et le deuxième concernant l’incertitude en didactique des langues examinée sous différents points de vue (numéro 37).
Anotace česky
Jedná se o recenzi dvou čísel časopisu Études en didactique des langues (Studie z didaktiky cizích jazyků) vydávaného na univerzitě v Toulouse. V roce 2021 byla publikována dvě čísla, první na téma práce s chybou (číslo 36) a druhé na téma nejistoty v didaktice jazyka zkoumané z různých úhlů pohledu (číslo 37).
Anotace anglicky
This is a review of two issues of the journal Foreign language learning and teaching research. published at the University of Toulouse. In 2021, two issues were proposed, the first one on the subject of error (issue 36) and the second one on uncertainty in language didactics examined from different points of view (issue 37).
VytisknoutZobrazeno: 17. 7. 2024 18:36