SLÁDEK, Ondřej. Dikobraz čte. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dikobraz čte
Název anglicky Porcupine Reads
Autoři SLÁDEK, Ondřej.
Vydání 1. vyd. Brno, 2022.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 60204 General literature studies
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky česká literatura; digitální kompetence; počítačová hra
Klíčová slova anglicky Czech literature; Digital competence; Computer game
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Ondřej Sládek, Ph.D., učo 19978. Změněno: 20. 1. 2023 09:02.
Anotace
Dikobraz čte je interaktivní počítačová hra zaměřená na procvičení vědomostí z české literatury na úrovni základní školy. Hra se týká tří hlavních oblastí. První prověřuje znalosti autorů a autorek prozaických, dramatických a básnických děl, druhá se zaměřuje na literární postavy, třetí na obsahy vybraných literárních děl. Úkolem hráče/hráčky je správně odpovídat na položené otázky. Za správnou odpověď hráč/hráčka získá 10 bodů, za špatnou se 5 bodů odečítá. Hra končí získáním 200 bodů. V průběhu hry lze využít až tří nápověd. Po správném zodpovězení otázky se zobrazí stručná rozšiřující informace. Jakmile hra skončí, zobrazí se počet získaných bodů a počet otázek, na které hráč/hráčka odpovídal/a.
Anotace anglicky
Porcupine Reads is an interactive computer game aimed at exercising knowledge of Czech literature at primary school level. The game covers three main areas. The first tests knowledge of authors of prose, drama and poetry, the second focuses on literary characters and the third on the content of selected literary pieces. The player's task is to answer the questions correctly. For a correct answer the player gets 10 points, for a wrong answer 5 points are deducted. The game ends with 200 points. Up to three hints can be used during the game. After the correct answer to a question, a brief extension is displayed. Once the game is over, the number of points scored and the number of questions answered by the player will be displayed.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_067/0012278, interní kód MUNázev: Digitální kompetence - brána rozvoje od A do Z (Akronym: DIKOBRAZ)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Digitální kompetence - brána rozvoje od A do Z, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 2. 5. 2024 11:31