BAKEŠOVÁ, Václava. Les compétences clés des futurs enseignants de FLE développées par l’intermédiaire des textes littéraires choisis. In Lire et parler des écrits littéraires en français langue étrangère : approches didactiques. Journée d'études DECLAME‘FLE. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Les compétences clés des futurs enseignants de FLE développées par l’intermédiaire des textes littéraires choisis
Název česky Klíčové kompetence budoucích učitelů francouzštiny rozvíjené pomocí vybraných literárních textů
Název anglicky Key competencies of future EFL teachers developed through selected literary texts
Autoři BAKEŠOVÁ, Václava.
Vydání Lire et parler des écrits littéraires en français langue étrangère : approches didactiques. Journée d'études DECLAME‘FLE, 2022.
Další údaje
Originální jazyk francouzština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky četba literárních textů; vzdělávání budoucích učitelů; klíčové kompetence
Klíčová slova anglicky Reading literary texts; training future teachers; key skills;
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D., učo 772. Změněno: 17. 2. 2023 16:19.
Anotace
Dans cette intervention, nous présentons plusieurs listes de compétences clés demandées aux futurs enseignants et le contenu de quelques cours de littérature qui en sont en lien. Les extraits des textes littéraires choisis et leur lecture (physique, cognitive et interactive) permettent aux étudiants de développer leurs compétences clés, plus particulièrement la sensibilité et l’expression culturelles, mais aussi la compétence de communiquer en langue étrangère qui reste le but fondamental de l’enseignement d’une langue étrangère.
Anotace česky
V tomto příspěvku uvádíme několik seznamů klíčových kompetencí požadovaných od budoucích učitelů a obsah některých souvisejících literárních kurzů. Úryvky vybraných literárních textů a jejich četba (fyzická, kognitivní a interaktivní) umožňují studentům rozvíjet jejich klíčové kompetence, zejména kulturní povědomí a vyjadřování, ale také kompetenci komunikovat v cizím jazyce, která zůstává základním cílem výuky cizích jazyků.
Anotace anglicky
In this intervention, we present several lists of key competencies required of future teachers and the content of a few related literature courses. The excerpts from the selected literary texts and their reading (physical, cognitive and interactive) allow students to develop their key competencies, most notably cultural awareness and expression, but also the competence to communicate in a foreign language which remains the fundamental goal of foreign language teaching. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
VytisknoutZobrazeno: 15. 5. 2024 09:27