2022
La carte interactive du français en République tchèque – visualisation des possibilités de coopération
BAKEŠOVÁ, VáclavaZákladní údaje
Originální název
La carte interactive du français en République tchèque – visualisation des possibilités de coopération
Název česky
Interaktivní mapa francouzštiny v České republice - vizualizace možností spolupráce
Název anglicky
The interactive map of French in the Czech Republic - visualisation of cooperation possibilities
Autoři
Vydání
Teaching the SDGs – Education for Sustainable Development and Global Citizenship. Letní škola udržitelného rozvoje, Univerzita v Postupimi, 2022
Další údaje
Jazyk
francouzština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
interaktivní mapa francouzštiny; vzdělávání učitelů; vizualizace; spolupráce
Klíčová slova anglicky
interactive map of French; teacher training; visualization; collaboration
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 25. 1. 2023 16:57, doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D.
V originále
Au cours de l'école d'été, nous avons présenté un document axé sur la visualisation des lieux avec un enseignement en français menant à une coopération avec les universités et les entreprises en renforçant les compétences des étudiants pour une meilleure employabilité sur le marché du travail (4C - communication, coopération, créativité et esprit critique).
Česky
V rámci letní školy byl prezentován příspěvek orientovaný na vizualizaci míst s výukou francouzštiny vedoucí ke spolupráci s univerzitami a firmami posilováním kompetencí žáků k lepší uplatnitelnosti na trhu práce (4K - komunikace, kooperace, kreativita a kritické myšlení).
Anglicky
During the summer school, we presented a paper focused on the visualization of places with French teaching leading to cooperation with universities and companies by strengthening students' competences for better employability on the labour market (4C - communication, cooperation, creativity and critical thinking).