RODOVÁ, Veronika a Jiří MIHOLA. Rozhovor s Petrem Čornejem o výchovně-vzdělávací roli historie a důležitosti dobrých učitelů. Komenský. Brno: Masarykova univerzita, 2022, roč. 147, č. 2, s. 3-10. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozhovor s Petrem Čornejem o výchovně-vzdělávací roli historie a důležitosti dobrých učitelů
Název anglicky Interview with Petr Čornej about the educational role of history and the importance of good teachers
Autoři RODOVÁ, Veronika a Jiří MIHOLA.
Vydání Komenský, Brno, Masarykova univerzita, 2022, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky odborný časopis; učitelé; základní škola; historie a dějepis
Klíčová slova anglicky specialist journal; teachers; elementary school; history
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Změněno: 22. 2. 2023 18:32.
Anotace
Rozhovor s profesorem Petrem Čornejem o vztahu historie a vzdělávání.
Anotace anglicky
Interview with Professor Petr Čornej about the relationship between history and education.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 16:27