HRADÍLKOVÁ, Helena. Model problémově orientované výuky ve výuce cizích jazyků: Přehledová studie. In Věra Janíková, Světlana Hanušová. Výzkum v didaktice cizích jazyků V. Brno: Masarykova univerzita, 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Model problémově orientované výuky ve výuce cizích jazyků: Přehledová studie
Název česky Model problémově orientované výuky ve výuce cizích jazyků: Přehledová studie
Název anglicky Problem-Based Language Learning and Teaching: Review of Empirical Studies
Autoři HRADÍLKOVÁ, Helena.
Vydání Brno, Výzkum v didaktice cizích jazyků V, 2022.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky problémově orientovaná výuka; problémově orientovaná výuka jazyků; přehledová studie
Klíčová slova anglicky problem-based learning; problem-based language learning; research review
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jana Veličková, Ph.D., učo 383024. Změněno: 31. 1. 2023 21:13.
Anotace
Následující text nabízí vymezení pojmu model problémově orientované výuky, mapuje cestu tohoto modelu do výuky jazyků a uvádí přehled výzkumných studií zaměřených na problémově orientovanou výuku jazyků.
Anotace anglicky
The following text offers a definition of the model of problem-based learning, maps the journey of the model into language teaching, and reviews research studies on problem-based language teaching.
Návaznosti
MUNI/A/1305/2021, interní kód MUNázev: Výzkum v didaktice cizích jazyků (Akronym: AKTEV XI)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum v didaktice cizích jazyků
VytisknoutZobrazeno: 30. 7. 2024 17:17