D 2022

Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích

SOLAK, Damir

Základní údaje

Originální název

Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích

Název česky

Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích

Název anglicky

Advertisement and other commercial messages in public service media

Autoři

SOLAK, Damir (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, COFOLA 2022 část 6, od s. 214-228, 15 s. 2022

Nakladatel

Munipress

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50501 Law

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/00216224:14220/22:00128493

Organizační jednotka

Právnická fakulta

ISBN

978-80-280-0243-5

Klíčová slova česky

Reklama; veřejnoprávní média; výnosy; skrytá reklama; obchodní sdělení; Rada pro rozhlasové a televizní vysílání

Klíčová slova anglicky

Advertisement; Public Media; Income; Hidden Advertising; Commercial Messages; The Council for Radio and Television Broadcasting

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 26. 9. 2023 21:20, Mgr. Damir Solak

Anotace

V originále

Autor představí příspěvek zaměřený na právní úpravu regulace reklamy ve veřejnoprávních médiích a porovná ji s komerčními rozhlasovými a televizními programy. Příspěvek zanalyzuje výši výnosů z reklamy a vázanost užití těchto prostředků pro kulturu a výrobu pořadů se sportovní tematikou. Autor se dále bude věnovat skryté reklamě, zdůrazňování product placementu či neoddělené reklamě ve veřejnoprávním vysílání a s tím související postavení Rady pro rozhlasové a televizní vysílání jako ústředního orgánu státní správy v oblasti rozhlasového a televizního vysílání.

Anglicky

The author will present a paper focused on the legal regulation of advertis- ing in public media and compare it with commercial radio and television sta- tions. The paper analyses the amount of income from advertisement and the binding use of this income for cultural purposes and production of sports programs. The author will also focus on hidden advertising, emphasis of product placement or unseparated advertising in public broadcasting and the position of The Council for Radio and Television Broadcasting as a central body of state administration in the field of radio and television broadcasting.

Návaznosti

MUNI/B/1577/2021, interní kód MU
Název: COFOLA 2022 (Akronym: COFOLA 2022)
Investor: Masarykova univerzita, COFOLA 2022