2022
Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích
SOLAK, DamirZákladní údaje
Originální název
Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích
Název česky
Reklama a jiná obchodní sdělení ve veřejnoprávních médiích
Název anglicky
Advertisement and other commercial messages in public service media
Autoři
SOLAK, Damir (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, COFOLA 2022 část 6, od s. 214-228, 15 s. 2022
Nakladatel
Munipress
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50501 Law
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14220/22:00128493
Organizační jednotka
Právnická fakulta
ISBN
978-80-280-0243-5
Klíčová slova česky
Reklama; veřejnoprávní média; výnosy; skrytá reklama; obchodní sdělení; Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Klíčová slova anglicky
Advertisement; Public Media; Income; Hidden Advertising; Commercial Messages; The Council for Radio and Television Broadcasting
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 26. 9. 2023 21:20, Mgr. Damir Solak
V originále
Autor představí příspěvek zaměřený na právní úpravu regulace reklamy ve veřejnoprávních médiích a porovná ji s komerčními rozhlasovými a televizními programy. Příspěvek zanalyzuje výši výnosů z reklamy a vázanost užití těchto prostředků pro kulturu a výrobu pořadů se sportovní tematikou. Autor se dále bude věnovat skryté reklamě, zdůrazňování product placementu či neoddělené reklamě ve veřejnoprávním vysílání a s tím související postavení Rady pro rozhlasové a televizní vysílání jako ústředního orgánu státní správy v oblasti rozhlasového a televizního vysílání.
Anglicky
The author will present a paper focused on the legal regulation of advertis- ing in public media and compare it with commercial radio and television sta- tions. The paper analyses the amount of income from advertisement and the binding use of this income for cultural purposes and production of sports programs. The author will also focus on hidden advertising, emphasis of product placement or unseparated advertising in public broadcasting and the position of The Council for Radio and Television Broadcasting as a central body of state administration in the field of radio and television broadcasting.
Návaznosti
MUNI/B/1577/2021, interní kód MU |
|