2020
Příroda - příručka pro učitele k učebnici pro 5. ročník základní školy
FRÝZOVÁ, IvaZákladní údaje
Originální název
Příroda - příručka pro učitele k učebnici pro 5. ročník základní školy
Název česky
Příroda - příručka pro učitele k učebnici pro 5. ročník základní školy
Název anglicky
Nature - textbook guide (Nature 5)
Autoři
Vydání
1. vyd. Plzeň, 144 s. nová generace, 2020
Nakladatel
Nakladatelství Fraus
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Přehledové a vzdělávací texty
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7489-464-0
Klíčová slova česky
přírodověda, primární vzdělávání
Klíčová slova anglicky
primary science, metodology of primary science
Změněno: 5. 2. 2023 18:05, Mgr. Iva Frýzová, Ph.D.
V originále
Příručka učitele nové generace vám bude dobrým pomocníkem a průvodcem učebními materiály pro Přírodu 5. Jednotlivé části jsou přehledně graficky strukturovány, aby se v nich uživatel snadno a rychle orientoval. Příručka obsahuje metodická doporučení k jednotlivým kapitolám, řešení úkolů z učebnice i pracovního sešitu, náměty pro terénní výuku a návrhy dalších aktivit a úkolů pro práci ve škole i mimo ni. Součástí příručky jsou kopírovatelné přílohy – pracovní listy určené pro přímou práci žáka a pracovní karty připravené jako pomůcka pro práci v hodině. Samozřejmostí je časově-tematický plán a přehled výstupů a kompetencí.
Anglicky
The new generation teacher's manual will be a good helper and guide for teaching materials for Nature 5. The individual parts are clearly structured graphically so that the user can easily and quickly navigate them. The manual contains methodological recommendations for individual chapters, solutions to tasks from the textbook and workbook, topics for field teaching and suggestions for other activities and tasks for work in and outside of school. Part of the manual are photocopiable appendices - worksheets designed for the direct work of the student and work cards prepared as an aid for work in class. A time-thematic plan and an overview of outputs and competencies are a matter of course.