ČERNÝ, Michal. DigCompEdu: Digitální kompetence učitelů od teorie k praxi. 1. vyd. Praha: Národní pedagogický institut ČR, 2023, 124 s. ISBN 978-80-7578-119-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název DigCompEdu: Digitální kompetence učitelů od teorie k praxi
Název anglicky DigCompEdu: Digital competence of teachers from theory to practice
Autoři ČERNÝ, Michal.
Vydání 1. vyd. Praha, 124 s. 2023.
Nakladatel Národní pedagogický institut ČR
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Přehledové a vzdělávací texty
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-7578-119-2
Klíčová slova česky DigCompEdu; kompetence; učitelé; vzdělávání učitelů; digitální kompetence; informační gramotnost
Klíčová slova anglicky DigCompEdu; competence of teachers; teacher training; digital competence; information literacy
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 24. 2. 2024 12:32.
Anotace
Text je určený pro učitele - prochází postupně všechny kompetence obsažené v rámci DigCompEdu. Každá kapitola odpovídá jedné kompetenci s pevnou strukturou - teoretické vymezení, pedagogické implementace, přehled základní literatury s anotacemi a nástroje. Důraz je kladen na praktický rozvoj kompetencí učitelů ve všech oblastech rámce. Jde o první systematický výklad problematiky. Může sloužit jak pro přípravu budoucích učitelů a dalších vzdělavatelů, tak jako podpora pro koordinátory ICT ve školách.
Anotace anglicky
The book is designed for teachers - it goes through all the competences included in DigCompEdu step by step. Each chapter corresponds to one competency with a fixed structure - theoretical definition, pedagogical implementation, overview of basic literature with annotations and tools. Emphasis is placed on the practical development of teachers' competences in all areas of the framework. It is the first systematic interpretation of the issue. It can serve both for the preparation of future teachers and other educators, and as support for ICT coordinators in schools.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 17:14