B 2022

Destinační management. Umění rozvíjet destinaci

HOLEŠINSKÁ, Andrea

Základní údaje

Originální název

Destinační management. Umění rozvíjet destinaci

Název anglicky

Destination management. Skill to manage a destination

Autoři

HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Praha, 336 s. Manažer, 2022

Nakladatel

Grada Publishing

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14560/22:00128724

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-271-3218-8

Klíčová slova česky

destinační management; princip 3K; strategie; praxe

Klíčová slova anglicky

destination management; 3C principle; strategy; practice
Změněno: 14. 2. 2024 21:53, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Anotace

V originále

Kniha má představit základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesuřízení, a tyto následně aplikovat na četné zahraniční (teoretické) poznatky o řízení destinace. Velkýprostor je věnován právě specifikům řízení destinace (kooperace, koordinace, komunikace –princip3K). Následně jsou nastíněny různé taktiky řízení destinace: strategický management, řízenírekreačních zdrojů, návštěvnický management atd. Přidanou hodnotu lze spatřit i v popisudestinačního managementu v praxi. Kniha je výstupem udržitelnosti projektu MUNI/A/1101/2017.

Anglicky

The book is intended to present the basic (theoretical) starting points of management, including the management mechanism, i.e. the management process, and subsequently apply these to numerous foreign (theoretical) findings on destination management. The large area is dedicated to the specifics of destination management (cooperation, coordination, communication – the 3C principle). Subsequently, various destination management tactics are outlined: strategic management, management of recreational resources, visitor management, etc. The added value can also be seen in the description of destination management in practice. The book is the outcome of sustainability of the project MUNI/A/1101/2017.

Návaznosti

MUNI/A/1101/2017, interní kód MU
Název: Destinační management z pohledu teorie řízení (Akronym: DeMaPoTR)
Investor: Masarykova univerzita, Destinační management z pohledu teorie řízení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty