POJSLOVÁ, Blanka. Enhancing teacher feedback on students´ writing with SkELL. Humanising Language Teaching, London. London: Pilgrims, 2023, roč. 25, č. 1, 7 s. ISSN 1755-9715.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Enhancing teacher feedback on students´ writing with SkELL
Autoři POJSLOVÁ, Blanka.
Vydání Humanising Language Teaching, London, London, Pilgrims, 2023, 1755-9715.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova česky Angličtina pro specifické; rozvoj cizojazyčného psaní; počítačem zprostředkovaná zpětná vazba; korpusové nástroje
Klíčová slova anglicky English for Specific Purposes; EFL writing development; Computer-mediated feedback; Corpus tools
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Mgr. Blanka Pojslová, Ph.D., učo 24931. Změněno: 1. 3. 2023 10:18.
Anotace
The article describes how computer-mediated teacher feedback on Business English undergraduate students´ writing can be enhanced by implementing a web-based corpus tool SkELL to assist Business English students in improving the quality of their writing while referring to authentic corpus-based language information.
Anotace česky
Článek popisuje, jak lze využít korpusové nástroje k poskytování počítačem zprostředkované zpětné vazby k cizojazyčnému psaní studentů angličtiny pro specifické účely.
VytisknoutZobrazeno: 9. 5. 2024 18:09