MAZÁČOVÁ, Pavlína. Členka redakční rady vědeckého časopisu Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání. Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání, 2017. ISSN 2533-7882.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Členka redakční rady vědeckého časopisu Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání
Název anglicky Member of the editorial board of the scientific journal Literacy, pre-literacy and education
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína.
Vydání 2017.
Nakladatel Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Šéfredaktor / členství v redakční radě odborného časopisu
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISSN 2533-7882
Klíčová slova česky gramotnost; pregramotnost; vzdělávání; výzkum; studie
Klíčová slova anglicky literacy; preliteracy; education; research; studies
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 4. 3. 2023 19:35.
Anotace
Časopis Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání je odborný recenzovaný časopis zaměřený na oblast gramotnosti a vzdělávání v tom nejširším pohledu. Jeho cílem je prostředkovat nové poznání v dané problematice a dát tak podněty pro rozvoj praxe i propojení vědy, výzkumu a praxe. Zaměřuje se na témata čtenářské, matematické, informační a přírodovědné gramotnosti a pregramotnosti, ale také na témata s nimi souvisejícími. Časopis je zároveň platformou pro rozvoj pedagogické psychologie, primární pedagogiky, oborových didaktik, speciální a sociální pedagogiky jako vědních disciplín.
Anotace anglicky
The magazine Literacy, pre-literacy and education is a peer-reviewed professional magazine focused on the field of literacy and education in the broadest sense. Its goal is to convey new knowledge in the given issue and thus provide incentives for the development of practice and the connection of science, research and practice. It focuses on the topics of reading, mathematics, information and science literacy and pre-literacy, but also on topics related to them. The magazine is also a platform for the development of pedagogical psychology, primary pedagogy, branch didactics, special and social pedagogy as scientific disciplines.
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 01:39