MAZÁČOVÁ, Pavlína, Michal ČERNÝ, Kristýna KALMÁROVÁ, Monika MARTONOVÁ, Jan VOKŘÁL a Jan ŠTĚPÁNEK. Digitalizované kulturní dědictví jako prostředek vzdělávání : sbírka metodik. 1. vyd. Brno: Flow, 2022, 310 s. ISBN 978-80-88123-33-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Digitalizované kulturní dědictví jako prostředek vzdělávání : sbírka metodik
Název anglicky Digitized cultural heritage as a means of education : a collection of methodologies
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí), Michal ČERNÝ (203 Česká republika, domácí), Kristýna KALMÁROVÁ (203 Česká republika, domácí), Monika MARTONOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jan VOKŘÁL (203 Česká republika, domácí) a Jan ŠTĚPÁNEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, 310 s. 2022.
Nakladatel Flow
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Přehledové a vzdělávací texty
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/22:00128807
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-88123-33-0
Klíčová slova česky digitalizované kulturní dědictví; vzdělávání; metodika; učitel; střední škola; kulturní gramotnost; informační gramotnost; digitální kompetence; informační kurátorství
Klíčová slova anglicky digitized cultural heritage; education; methodology; teacher; High School; information literacy; culture literacy; digital competence; information curation
Štítky Digitalizované kulturní dědictví, digitální vzdělávací zdroj, informační gramotnost, kulturní gramotnost, metodiky, rivok, vzdělávání
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Lucie Racyn, učo 445546. Změněno: 28. 3. 2023 14:50.
Anotace
Předložená publikace je souborem šestnácti metodik, které může učitel střední školy použít ve výuce humanitních předmětů, aby podpořil rozvoj informační a kulturní gramotnosti. Naše odborná práce a myšlenkové úsilí se systematicky soustředily na otázku, jakým způsobem lze pracovat ve školním prostředí s digitalizovaným kulturním dědictvím.
Anotace anglicky
The presented publication is a set of sixteen methodologies that can be used by a secondary school teacher use in the teaching of humanities subjects to support the development of information and culture literacy. Our professional work and thought efforts have systematically focused on the question of how to work with digitized cultural heritage in the school environment.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_067/0012281, interní kód MUNázev: Humanitní vědy dokořán
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Humanitní vědy dokořán, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 22. 7. 2024 21:42