2022
Sada nástrojů pro (sebe)hodnocení studentů na souvislé praxi
VYSTRČILOVÁ, Petra, Jiří HAVEL a Petr NAJVARZákladní údaje
Originální název
Sada nástrojů pro (sebe)hodnocení studentů na souvislé praxi
Název česky
Sada nástrojů pro (sebe)hodnocení studentů na souvislé praxi
Název anglicky
A Set of Tools for (self) Assessment of Students during Teacher Training
Autoři
Vydání
1., elektronické vyd. Brno, 39 s. 2022
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Přehledové a vzdělávací texty
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
ISBN
978-80-280-0224-4
Klíčová slova česky
studenti Učitelství pro 1.stupeň ZŠ; praxe; sebehodnoticí nástroj
Klíčová slova anglicky
future primary school teachers; practice; self-assessment tool
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 6. 3. 2023 12:16, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá
V originále
Snahou této publikace (respektive sady nástrojů pro (sebe)hodnocení studenta na souvislé praxi) je přispět ke zkvalitnění praktické profesní přípravy budoucích učitelů na 1. stupni základní školy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Hodnoticí nástroj je určen především studentům v programu Učitelství pro 1. stupeň ZŠ, fakultním i spolupracujícím provázejícím učitelům a fakultním metodikům praxe. Všichni aktéři jsou důležitou součástí praktické přípravy studenta, protože mu pomáhají porozumět současnému primárnímu vzdělávání, identifikovat silné a slabé stránky jeho profesní způsobilosti a podporují jej na cestě stávání se učitelem.
Anglicky
The aim of this publication (i.e. the set of tools for (self-)assessment of students in continuous practice) is to contribute to the improvement of the practical professional training of future primary school teachers at the Faculty of Education of Masaryk University. The assessment tool is primarily designed for students and cooperative teachers. All participants are an important part of the student's practical training because they help the student to understand current primary education, identify strengths and weaknesses in their professional competencies and support them on their way to becoming a teacher.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_068/0016170, interní kód MU |
|