KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Jan NEHYBA, Karel PICKA, Petr SVOJANOVSKÝ a Barbora ZAVADILOVÁ. Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky. 1., elektronické vyd. Brno,. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0222-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky
Název česky Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky
Název anglicky Preparedness of Teacher Education Students: Self-assessment in Core Teaching Skills
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Jan NEHYBA, Karel PICKA, Petr SVOJANOVSKÝ a Barbora ZAVADILOVÁ.
Vydání 1., elektronické vyd. Brno,. Masarykova univerzita, 2022.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Přehledové a vzdělávací texty
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-280-0222-0
Klíčová slova česky Připravenost studenta učitelství, jádrové dovednosti výuky, sebehodnocení, evaluace učitelského vzdělávání, nástroj pro učitele a studenty
Klíčová slova anglicky Preparedness of teacher education students, self-assessment, core teaching skills; teacher education evaluation; tool for teachers and students
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 16. 3. 2023 09:23.
Anotace
Prezentovaný nástroj je snahou o příspěvek do komplikované problematiky evaluace učitelského vzdělávání pro fakulty připravující učitele napříč obory. Účelem nástroje je poskytnout vzdělavatelům učitelů jednoduchý sumativní nástroj, kterým mohou měřit a porovnávat aktuální stav a vývoj úrovně profesní připravenosti studentů učitelství a absolventů oborů učitelství.
Anotace anglicky
The presented instrument is an contribution to the issue of teacher education evaluation for faculties preparing teachers across disciplines. The purpose of the instrument is to provide teacher educators an simple summative tool to allow them to measure and compare the current state and development of the level of the professional preparation of students and graduates in field of teaching.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_068/0016170, interní kód MUNázev: Zkvalitnění a Inovace Přípravy budoucích učitelů na MUNI (Akronym: ZIP MUNI)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zkvalitnění a Inovace Přípravy budoucích učitelů na MUNI, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 09:46