e 2022

Sada nástrojů pro (sebe)hodnocení studentů na souvislé praxi

VYSTRČILOVÁ, Petra, Jiří HAVEL a Petr NAJVAR

Základní údaje

Originální název

Sada nástrojů pro (sebe)hodnocení studentů na souvislé praxi

Název česky

Sada nástrojů pro (sebe)hodnocení studentů na souvislé praxi

Název anglicky

A Set of Tools for (self) Assessment of Students during Teacher Training

Vydání

1. vyd. Brno, 39 s. 2022

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Přehledové a vzdělávací texty

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

ISBN

978-80-280-0223-7

Klíčová slova česky

studenti Učitelství pro 1.stupeň ZŠ; praxe; sebehodnoticí nástroj

Klíčová slova anglicky

future primary school teachers; practice; self-assessment tool

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 20. 3. 2023 09:27, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá

Anotace

V originále

Snahou této publikace (respektive sady nástrojů pro (sebe)hodnocení studenta na souvislé praxi) je přispět ke zkvalitnění praktické profesní přípravy budoucích učitelů na 1. stupni základní školy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Hodnoticí nástroj je určen především studentům v programu Učitelství pro 1. stupeň ZŠ, fakultním i spolupracujícím provázejícím učitelům a fakultním metodikům praxe. Všichni aktéři jsou důležitou součástí praktické přípravy studenta, protože mu pomáhají porozumět současnému primárnímu vzdělávání, identifikovat silné a slabé stránky jeho profesní způsobilosti a podporují jej na cestě stávání se učitelem.

Anglicky

The aim of this publication (i.e. the set of tools for (self-)assessment of students in continuous practice) is to contribute to the improvement of the practical professional training of future primary school teachers at the Faculty of Education of Masaryk University. The assessment tool is primarily designed for students and cooperative teachers. All participants are an important part of the student's practical training because they help the student to understand current primary education, identify strengths and weaknesses in their professional competencies and support them on their way to becoming a teacher.

Návaznosti

CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_068/0016170, interní kód MU
Název: Zkvalitnění a Inovace Přípravy budoucích učitelů na MUNI (Akronym: ZIP MUNI)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zkvalitnění a Inovace Přípravy budoucích učitelů na MUNI, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání