2022
Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Jan NEHYBA, Karel PICKA, Petr SVOJANOVSKÝ, Barbora ZAVADILOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky
Název anglicky
Preparedness of Teacher Education Students: Self-assessment in Core Teaching Skills
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, 2022
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Odborná kniha
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
ISBN
978-80-280-0221-3
Klíčová slova česky
Připravenost studenta učitelství, jádrové dovednosti výuky, sebehodnocení, evaluace učitelského vzdělávání, nástroj pro učitele a studenty
Klíčová slova anglicky
Preparedness of teacher education students, self-assessment, core teaching skills, teacher education evaluation, tool for teachers and students
Štítky
Změněno: 20. 3. 2023 10:23, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá
V originále
Prezentovaný nástroj je snahou o příspěvek do komplikované problematiky evaluace učitelského vzdělávání pro fakulty připravující učitele napříč obory. Účelem nástroje je poskytnout vzdělavatelům učitelů jednoduchý sumativní nástroj, kterým mohou měřit a porovnávat aktuální stav a vývoj úrovně profesní připravenosti studentů učitelství a absolventů oborů učitelství.
Anglicky
The presented instrument is an contribution to the issue of teacher education evaluation for faculties preparing teachers across disciplines. The purpose of the instrument is to provide teacher educators an simple summative tool to allow them to measure and compare the current state and development of the level of the professional preparation of students and graduates in field of teaching.