ANDRÁŠIK, Tomáš. Noc vzdělávání: Hledá se bezpečí. 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Noc vzdělávání: Hledá se bezpečí
Název česky Noc vzdělávání: Hledá se bezpečí
Název anglicky Night of Education: In Search for Safety
Autoři ANDRÁŠIK, Tomáš.
Vydání 2023.
Další údaje
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky bezpečí, traumatem informované vzdělávání, aplikovaná improvizace, gestalt theatre
Klíčová slova anglicky safety, trauma informed education, applied improvisation, gestalt theatre
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 2. 2. 2024 12:15.
Anotace
Sebezkušenostně pojatý workshop pozývá účastníky prozkoumat, co znamená (ne)bezpečí ve skupině a ve třídě. Workshop vychází ze zážitkové pedagogiky, dramatické výchovy, principů Gestalt terapeutického přístupu a metodiky projektu EDU-Gestalt. Budeme pracovat s tělem, se vztahy, dotkneme se také tématu hranic nebo si pojmenujeme, jaké potřeby se k utváření bezpečného prostředí ve skupině vážou.
Anotace česky
Sebezkušenostně pojatý workshop prozkoumat, co znamená (ne)bezpečí ve skupině a ve třídě. Workshop vychází ze zážitkové pedagogiky, dramatické výchovy, principů Gestalt terapeutického přístupu a metodiky projektu EDU-Gestalt. Budeme pracovat s tělem, se vztahy, dotkneme se také tématu hranic nebo si pojmenujeme, jaké potřeby se k utváření bezpečného prostředí ve skupině vážou.
Anotace anglicky
Self experiential workshop on (un)safety in the group or classroom. Workshop is based in experiential learning, drama in education, principles of gestalt therapeutic approach and methodology of EDU-Gestalt project. We will work through the body, with relationships, theme of boundaries and need in interpersonal group space.
Návaznosti
MUNI/A/1470/2022, interní kód MUNázev: Analýza diverzity socio-kulturních prostředí z perspektivy edukačních jevů
Investor: Masarykova univerzita, Analýza diverzity socio-kulturních prostředí z perspektivy edukačních jevů
VytisknoutZobrazeno: 1. 5. 2024 06:30