DOSEDLA, Martin, Zdeněk HODIS, Martina JANČOVÁ, Jiří LEDVINKA, Leni LVOVSKÁ, Kamil MALINKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Vladimír SCHINDLER, Vojtěch STANĚK, Libuše VODOVÁ a Tomáš STAUDEK. Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika
Název anglicky Integration of 3D printing technology into teaching in primary and secondary schools. Certified Methodology
Autoři DOSEDLA, Martin, Zdeněk HODIS, Martina JANČOVÁ, Jiří LEDVINKA, Leni LVOVSKÁ, Kamil MALINKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Vladimír SCHINDLER, Vojtěch STANĚK, Libuše VODOVÁ a Tomáš STAUDEK.
Vydání 2022.
Další údaje
Typ výsledku Cert., akred., schvál. metodiky, specializované mapy, léčebné, památkové postupy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Čítárna Munispace
Klíčová slova česky metodika, 3D tisk, výuka, základní školy, střední školy, výukové pomůcky
Klíčová slova anglicky methodology, 3D printing, teaching, primary schools, secondary schools, teaching aids
Štítky Munipress
Změnil Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 4. 5. 2023 11:48.
Anotace
S vývojem technologie 3D tisku v posledních letech došlo k výraznému poklesu cen tiskáren a tím pádem i ke zvýšení dostupnosti této technologie. Tato technologická oblast otevírá nové možnosti v široké škále oborů od oblasti průmyslu, medicíny, stavebnictví a architektury, až po úroveň běžného domácího použití. My v 3D technologii spatřujeme také obrovský didaktický potenciál, který není v současné době využit. Implementace 3D technologií do výuky na ZŠ a SŠ umožňuje tvorbu zcela nových typů výukových pomůcek a zvyšuje dostupnost výukových modelů pro žáky a studenty. Studenti mohou s výukovými modely pracovat v hodinách a s metodickými oporami se také aktivně podílejí na jejich vytváření.
Anotace anglicky
With the development of 3D printing technology in recent years, there has been a significant decrease in the price of printers and thus an increase in the availability of this technology. This technological area opens up new possibilities in a wide range of fields from industry, medicine, construction and architecture to the level of everyday home use. We also see a huge didactic potential in 3D technology, which is currently not being used. The implementation of 3D technologies in teaching at primary and secondary schools enables the creation of completely new types of teaching aids and increases the availability of teaching models for pupils and students. Students can work with teaching models in class and, with methodological supports, they also actively participate in their creation.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 18:25