KOHOUTEK, Tomáš, Jan ŠIRŮČEK a Hynek CÍGLER. Podněty k rozvoji psychodiagnostické praxe při stanovování podpůrných opatření (včetně zařazování do tříd a škol, zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona). In Hoření, K. et al., Výzkumná zpráva: Analýza příčin vyššího podílu romských žáků vzdělávajících se dle RVP ZV UV ve třídách zřízených podle § 16 odst. 9, Školského zákona a návrh souboru opatření pro oblast vzdělávání a další relevantní oblasti. TAČR, MŠMT, 2022, 14 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podněty k rozvoji psychodiagnostické praxe při stanovování podpůrných opatření (včetně zařazování do tříd a škol, zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona)
Název anglicky Incentives for the development of psychodiagnostic practice when establishing support measures (including placement in classes and schools established pursuant to pursuant to Section 16(9) of the Education Act
Autoři KOHOUTEK, Tomáš, Jan ŠIRŮČEK a Hynek CÍGLER.
Vydání Hoření, K. et al., Výzkumná zpráva: Analýza příčin vyššího podílu romských žáků vzdělávajících se dle RVP ZV UV ve třídách zřízených podle § 16 odst. 9, Školského zákona a návrh souboru opatření pro oblast vzdělávání a další relevantní oblasti, 14 s. 2022.
Nakladatel TAČR, MŠMT
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Změnil Změnil: Mgr. Tomáš Kohoutek, Ph.D., učo 19783. Změněno: 11. 5. 2023 21:53.
Návaznosti
TIRDMSMT015MT01, projekt VaVNázev: Analýza příčin vyššího podílu romských žáků vzdělávajících se dle RVP ZV UV ve třídách zřízených podle § 16 odst. 9, Školského zákona a návrh souboru opatření pro oblast vzdělávání a další relevantní oblasti
VytisknoutZobrazeno: 30. 4. 2024 15:21