TRAHORSCH, Petr a Veronika KORVASOVÁ. Jaké je postavení geografie v probíhající kurikulární reformě? Diskuze klíčových témat geografického vzdělávání v rámci revize Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Informace České geografické společnosti. 2023, roč. 42, č. 1, s. 1-11, 10 s. ISSN 1213-1075. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{2283478, author = {Trahorsch, Petr and Korvasová, Veronika}, article_number = {1}, keywords = {curriculum, framework educational program, curriculum revision, concept of curriculum}, issn = {1213-1075}, journal = {Informace České geografické společnosti}, title = {Jaké je postavení geografie v probíhající kurikulární reformě? Diskuze klíčových témat geografického vzdělávání v rámci revize Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání}, url = {https://geography.cz/wp-content/uploads/2023/04/icgs012023_diskuse.pdf}, volume = {42}, year = {2023} }
TY - JFULL ID - 2283478 AU - Trahorsch, Petr - Korvasová, Veronika PY - 2023 TI - Jaké je postavení geografie v probíhající kurikulární reformě? Diskuze klíčových témat geografického vzdělávání v rámci revize Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání JF - Informace České geografické společnosti VL - 42 IS - 1 SP - 1-11 EP - 1-11 SN - 12131075 KW - curriculum, framework educational program, curriculum revision, concept of curriculum UR - https://geography.cz/wp-content/uploads/2023/04/icgs012023_diskuse.pdf ER -
TRAHORSCH, Petr a Veronika KORVASOVÁ. Jaké je postavení geografie v probíhající kurikulární reformě? Diskuze klíčových témat geografického vzdělávání v rámci revize Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. \textit{Informace České geografické společnosti}. 2023, roč.~42, č.~1, s.~1-11, 10 s. ISSN~1213-1075.
|