D 2023

Samoregulace reklamy: limity, výzvy a nevyužité šance

KOTÁSEK, Josef

Základní údaje

Originální název

Samoregulace reklamy: limity, výzvy a nevyužité šance

Název česky

Samoregulace reklamy: limity, výzvy a nevyužité šance

Název anglicky

Advertising self-regulation: limits, challenges and missed opportunities

Autoři

KOTÁSEK, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Praha, Právo svobodně podnikat, od s. 37-51, 15 s. 2023

Nakladatel

Leges

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50501 Law

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14220/23:00131042

Organizační jednotka

Právnická fakulta

ISBN

978-80-7502-679-8

Klíčová slova česky

reklama; samoregulace reklamy

Klíčová slova anglicky

Advertising; Self-regulation in advertising

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 9. 2. 2024 12:08, doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.

Anotace

V originále

Kritická analýza nedostatků samoregulačních mechanismů v oblasti reklamy, autor rozebírá očekávatelné nedostatky každého samoregulačního tělesa a specifické rezervy dané českým prostředím (zejména zastaralostí Kodexu české Rady pro reklamu).

Anglicky

A critical analysis of the shortcomings of self-regulatory mechanisms in the field of advertising, the author analyses the expected shortcomings of each self-regulatory body and the specific reserves given by the Czech environment (especially the obsolescence of the Advertising Council Code).