2023
Samoregulace reklamy: limity, výzvy a nevyužité šance
KOTÁSEK, JosefZákladní údaje
Originální název
Samoregulace reklamy: limity, výzvy a nevyužité šance
Název česky
Samoregulace reklamy: limity, výzvy a nevyužité šance
Název anglicky
Advertising self-regulation: limits, challenges and missed opportunities
Autoři
KOTÁSEK, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Praha, Právo svobodně podnikat, od s. 37-51, 15 s. 2023
Nakladatel
Leges
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50501 Law
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14220/23:00131042
Organizační jednotka
Právnická fakulta
ISBN
978-80-7502-679-8
Klíčová slova česky
reklama; samoregulace reklamy
Klíčová slova anglicky
Advertising; Self-regulation in advertising
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 9. 2. 2024 12:08, doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
V originále
Kritická analýza nedostatků samoregulačních mechanismů v oblasti reklamy, autor rozebírá očekávatelné nedostatky každého samoregulačního tělesa a specifické rezervy dané českým prostředím (zejména zastaralostí Kodexu české Rady pro reklamu).
Anglicky
A critical analysis of the shortcomings of self-regulatory mechanisms in the field of advertising, the author analyses the expected shortcomings of each self-regulatory body and the specific reserves given by the Czech environment (especially the obsolescence of the Advertising Council Code).