2022
Geo4tea
SPURNÁ, Michaela, Petr KNECHT, Petr KVĚTON a Eduard HOFMANNZákladní údaje
Originální název
Geo4tea
Název česky
Geo4tea
Název anglicky
Geo4tea
Autoři
SPURNÁ, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí), Petr KNECHT (203 Česká republika, domácí), Petr KVĚTON (203 Česká republika, domácí) a Eduard HOFMANN (203 Česká republika, domácí)
Vydání
2022
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Projekty výzkumu a vývoje
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/22:00134493
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
aplikace; učitelé a studenti učitelství geografie; seberozvoj; DVPP; pojetí geografického vzdělávání
Klíčová slova anglicky
application; self-development; geography pre-service teachers and in-service teachers; CPD; conceptions of teaching geography
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 11. 3. 2024 14:21, Mgr. Daniela Marcollová
V originále
Aplikace Geo4tea (geografie pro učitele) byla vyvinuta v responzivní podobě a pro všechny převažující operační systémy. Aplikaci je tak možné využít jak na mobilním zařízení, tabletu, nebo také PC s Windows, Androidem i IOS. Aplikace je určena studentům učitelství geografie, učitelům geografie všech vzdělávacích stupňů, aprobovaným i neaprobovaným. Pomocí jednoduché kalkulačky si účastníci mohou vypočítat převažující pojetí. Pojetí geografického vzdělávání je celkem devět. Aplikace je vystavěna na výsledcích základního výzkumu GA ČR a její vývoj byl financován projektem TA ČR. Aplikace byla vyvinuta v českém, tak i anglickém jazyce. Geo4tea.com
Anglicky
The application Geo4tea (Geography for Teachers) has been developed in a responsive format, compatible with all major operating systems. It can be accessed on mobile devices, tablets, or PCs running Windows, Android, and IOS. The app caters to geography student teachers, as well as geography teachers at all educational levels, whether they have specialized or non-specialized backgrounds. With the aid of a simple calculator, users can determine the prevailing conceptions related to geography teaching. The application covers nine different conceptions in total. It's worth noting that the development of this application was based on the findings of the fundamental research conducted by the Czech Science Foundation. Additionally, the project received funding from the Technology Agency of the Czech Republic. To ensure accessibility, the application is available in both Czech and English languages. To explore Geo4tea, visit the website Geo4tea.com.
Návaznosti
TL05000033, projekt VaV |
|