x 2022

Geo4tea

SPURNÁ, Michaela, Petr KNECHT, Petr KVĚTON a Eduard HOFMANN

Základní údaje

Originální název

Geo4tea

Název česky

Geo4tea

Název anglicky

Geo4tea

Autoři

SPURNÁ, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí), Petr KNECHT (203 Česká republika, domácí), Petr KVĚTON (203 Česká republika, domácí) a Eduard HOFMANN (203 Česká republika, domácí)

Vydání

2022

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Projekty výzkumu a vývoje

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/22:00134493

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

aplikace; učitelé a studenti učitelství geografie; seberozvoj; DVPP; pojetí geografického vzdělávání

Klíčová slova anglicky

application; self-development; geography pre-service teachers and in-service teachers; CPD; conceptions of teaching geography

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 11. 3. 2024 14:21, Mgr. Daniela Marcollová

Anotace

V originále

Aplikace Geo4tea (geografie pro učitele) byla vyvinuta v responzivní podobě a pro všechny převažující operační systémy. Aplikaci je tak možné využít jak na mobilním zařízení, tabletu, nebo také PC s Windows, Androidem i IOS. Aplikace je určena studentům učitelství geografie, učitelům geografie všech vzdělávacích stupňů, aprobovaným i neaprobovaným. Pomocí jednoduché kalkulačky si účastníci mohou vypočítat převažující pojetí. Pojetí geografického vzdělávání je celkem devět. Aplikace je vystavěna na výsledcích základního výzkumu GA ČR a její vývoj byl financován projektem TA ČR. Aplikace byla vyvinuta v českém, tak i anglickém jazyce. Geo4tea.com

Anglicky

The application Geo4tea (Geography for Teachers) has been developed in a responsive format, compatible with all major operating systems. It can be accessed on mobile devices, tablets, or PCs running Windows, Android, and IOS. The app caters to geography student teachers, as well as geography teachers at all educational levels, whether they have specialized or non-specialized backgrounds. With the aid of a simple calculator, users can determine the prevailing conceptions related to geography teaching. The application covers nine different conceptions in total. It's worth noting that the development of this application was based on the findings of the fundamental research conducted by the Czech Science Foundation. Additionally, the project received funding from the Technology Agency of the Czech Republic. To ensure accessibility, the application is available in both Czech and English languages. To explore Geo4tea, visit the website Geo4tea.com.

Návaznosti

TL05000033, projekt VaV
Název: Vývoj on-line platformy pro podporu profesního růstu studentů učitelství a učitelů geografie: diagnostický nástroj pro identifikaci pojetí výuky (Akronym: DiGePo)
Investor: Technologická agentura ČR, Vývoj on-line platformy pro podporu profesního růstu studentů učitelství a učitelů geografie: diagnostický nástroj pro identifikaci pojetí výuky