V 2023

Souhrnná výzkumná zpráva. Geo4tea

SPURNÁ, Michaela a Petr KNECHT

Základní údaje

Originální název

Souhrnná výzkumná zpráva. Geo4tea

Název česky

Souhrnná výzkumná zpráva. Geo4tea

Název anglicky

Research summary report. Geo4tea

Autoři

SPURNÁ, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr KNECHT (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Brno, 10 s. 1. 2023

Nakladatel

Munipress

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Výzkumná zpráva

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/23:00134494

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-88246-48-0

Klíčová slova česky

souhrnná zpráva; aplikovaný výzkum; geo4tea; experimentální vývoj; pojetí geografického vzdělávání

Klíčová slova anglicky

summary report; applied research; geo4tea; experimental development; conceptions of geography teaching

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 23. 1. 2024 14:03, Mgr. Daniela Marcollová

Anotace

V originále

Souhrnná výzkumná zpráva je jedním z výstupů projektu aplikovaného výzkumu Vývoj on-line platformy pro podporu profesního růstu studentů učitelství a učitelů geografie: diagnostický nástroj pro identifikaci pojetí výuky. Souhrnná výzkumná zpráva shrnuje výsledky řešení projektu a vyjadřuje se k naplnění stanovených cílů projektu. Součástí zprávy je stručné zdůvodnění potřeby výzkumu, teoretická východiska, popis vývoje, tvorby a ověřování diagnostického nástroje, reflexe zkušeností s využitím nástroje na základě analýzy dat uživatelů a ukázky praktických příkladů využití diagnostického nástroje.

Anglicky

The summary research report represents a key output of the applied research project titled "Development of an online platform supporting pre-service and in-service geography teachers' professional development: A diagnostic tool for identifying conceptions of geography teaching." This report provides a concise overview of the project's findings and assesses the extent to which the project's objectives were achieved. The report encompasses several crucial elements, including a brief rationale for the research, a theoretical foundation, a detailed account of the development, creation, and validation process of the diagnostic tool, an insightful analysis of user data to reflect on the tool's usability, and practical instances demonstrating the application of the diagnostic tool.

Návaznosti

TL05000033, projekt VaV
Název: Vývoj on-line platformy pro podporu profesního růstu studentů učitelství a učitelů geografie: diagnostický nástroj pro identifikaci pojetí výuky (Akronym: DiGePo)
Investor: Technologická agentura ČR, Vývoj on-line platformy pro podporu profesního růstu studentů učitelství a učitelů geografie: diagnostický nástroj pro identifikaci pojetí výuky