KOŠATKOVÁ, Markéta. Situační analýza v interpretativní re-konstrukci pedagogického výzkumu. In Česká asociace pedagogického výzkumu. 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Situační analýza v interpretativní re-konstrukci pedagogického výzkumu
Název anglicky Situational analysis in interpretive re-construction pedagogical research
Autoři KOŠATKOVÁ, Markéta.
Vydání Česká asociace pedagogického výzkumu, 2023.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Situační analýza, zakotvená teorie, kvalitativní pedagogický výzkum, diskurz, inkluze
Klíčová slova anglicky Situational analysis, grounded theory, qualitative pedagogical research, discourse, inclusion
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Markéta Košatková, Ph.D., učo 252937. Změněno: 10. 9. 2023 09:54.
Anotace
Příspěvek se zabývá Situační analýzou (SA) a jejím posunem od zakotvené teo- rie (ZT). Distinkci lze identifikovat na úrovni interpretačních vizualizací, diskur- zivních aplikací, analytických postupů, ale i proměny kvalitativního paradig- matu v pedagogickém výzkumu. Metodologická transformace bude ilustrována na příkladu realizovaného inkluzivního výzkumu vzdělávání v České republice. Cílem je představit výhody a limity situační metodologie pedagogických inter- akcí.
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 02:52