JUHAŇÁK, Libor, Karla BRÜCKNEROVÁ, Nicol DOSTÁLOVÁ a Barbora NEKARDOVÁ. Seberegulované učení vysokoškolských studentů v prostředí e-learningu: Pohled multimodální analytiky učení. In XXXI. výroční konference ČAPV 2023, 2023. 2023. ISBN 978-80-280-0359-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Seberegulované učení vysokoškolských studentů v prostředí e-learningu: Pohled multimodální analytiky učení
Název anglicky Self-regulated learning of university students in an e-learning environment: A multimodal learning analytics perspective
Autoři JUHAŇÁK, Libor, Karla BRÜCKNEROVÁ, Nicol DOSTÁLOVÁ a Barbora NEKARDOVÁ.
Vydání XXXI. výroční konference ČAPV 2023, 2023. 2023.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-280-0359-3
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 9. 2. 2024 01:04.
Anotace
Sympozium prezentuje výsledky výzkumného projektu Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky. Za výzkumný tým se sympozia zúčastní Libor Juhaňák (řešitel projektu), Karla Brücknerová, Nicol Dostálová a Barbora Nekardová. Sympozium se skládá z úvodního slova, ze tří vzájemně se doplňujících příspěvků, shrnutí a diskuze.
Návaznosti
GA21-08218S, projekt VaVNázev: Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky
Investor: Grantová agentura ČR, Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky
VytisknoutZobrazeno: 9. 7. 2024 22:58