NOVOTNÝ, Petr, Katarína ROZVADSKÁ a Martin MAJCÍK. Impulses for School Development: Experiences of Upper Secondary School Students who Repeatedly Fail in the Matura Exam. In ECER. 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Impulses for School Development: Experiences of Upper Secondary School Students who Repeatedly Fail in the Matura Exam
Název česky Impluzy pro rozvoj školy: Zkušenosti opakovaně neúspěšných maturantů
Autoři NOVOTNÝ, Petr, Katarína ROZVADSKÁ a Martin MAJCÍK.
Vydání ECER, 2023.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky school development; failure; students experience; Matura exam
Změnil Změnila: Mgr. Katarína Rozvadská, učo 449962. Změněno: 21. 1. 2024 17:41.
Anotace
The paper aims to identify students’ reflections on the school experience that uncover organisational processes that amplify or even generate risk factors of failure in the Matura exam. Such reflections may provide insights into school processes that have the potential to inform school and policy development initiatives.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_076/0016377, interní kód MUNázev: Životní dráhy neúspěšných maturantů a maturantek (Akronym: DRAMA)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Životní dráhy neúspěšných maturantů a maturantek, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 5. 2024 22:00