c 2020

Možnosti didaktického využití digitálních technologií v pedagogické praxi

VÁLEK, Jan

Základní údaje

Originální název

Možnosti didaktického využití digitálních technologií v pedagogické praxi

Název česky

Možnosti didaktického využití digitálních technologií v pedagogické praxi

Název anglicky

Possibilities of didactic use of digital technologies in pedagogical practice

Autoři

Vydání

1. vyd. Zlín, Fakultní učitel jako facilitátor kvalitní přípravy budoucích učitelů mateřských škol a 1. stupně ZŠ (CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_068/0015923), 24 s. 2020

Nakladatel

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 15. 12. 2023 14:17, PhDr. Jan Válek, Ph.D.

Anotace

V originále

Hlavními tématy semináře bude Vymezení pojmu digitální technologie ve vztahu k peda-gogické činnosti, Možnosti a limity využívání digitálních technologií v práci s dětmi a žáky a Vybrané digitální prostředky a možnosti jejich didaktického využití v podmínkách MŠ a ZŠ. Účastníci semináře budou tedy rozvíjet své pedagogické kompetence na poli digi-tální technologií, tj. dokáží je definovat, jejich výhody a nevýhody pro žáky MŠ a ZŠ. Seminář bude veden kombinovanou formou, tedy bude kombinovat částečně teoretic-ký výklad, brainstorming, práce ve skupinách a samostatnou práci účastníků s digitálními technologiemi využitelnými v praxi.

Anglicky

The main topics of the seminar will be Definition of the concept of digital technology in relation to pedagogy, Possibilities and limits of the use of digital technologies in work with children and pupils and Selected digital resources and possibilities of their didactic use in the conditions of kindergartens and primary schools. The participants of the seminar will develop their pedagogical competences in the field of digital technologies, i.e. they will be able to define them, their advantages and disadvantages for the pupils of kindergartens and primary schools. The seminar will be conducted in a combined form, i.e. it will combine partly theoretical interpretation, brainstorming, group work and independent work of participants with digital technologies applicable in practice.