2020
Možnosti didaktického využití digitálních technologií v pedagogické praxi
VÁLEK, JanZákladní údaje
Originální název
Možnosti didaktického využití digitálních technologií v pedagogické praxi
Název česky
Možnosti didaktického využití digitálních technologií v pedagogické praxi
Název anglicky
Possibilities of didactic use of digital technologies in pedagogical practice
Autoři
Vydání
1. vyd. Zlín, Fakultní učitel jako facilitátor kvalitní přípravy budoucích učitelů mateřských škol a 1. stupně ZŠ (CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_068/0015923), 24 s. 2020
Nakladatel
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 15. 12. 2023 14:17, PhDr. Jan Válek, Ph.D.
V originále
Hlavními tématy semináře bude Vymezení pojmu digitální technologie ve vztahu k peda-gogické činnosti, Možnosti a limity využívání digitálních technologií v práci s dětmi a žáky a Vybrané digitální prostředky a možnosti jejich didaktického využití v podmínkách MŠ a ZŠ. Účastníci semináře budou tedy rozvíjet své pedagogické kompetence na poli digi-tální technologií, tj. dokáží je definovat, jejich výhody a nevýhody pro žáky MŠ a ZŠ. Seminář bude veden kombinovanou formou, tedy bude kombinovat částečně teoretic-ký výklad, brainstorming, práce ve skupinách a samostatnou práci účastníků s digitálními technologiemi využitelnými v praxi.
Anglicky
The main topics of the seminar will be Definition of the concept of digital technology in relation to pedagogy, Possibilities and limits of the use of digital technologies in work with children and pupils and Selected digital resources and possibilities of their didactic use in the conditions of kindergartens and primary schools. The participants of the seminar will develop their pedagogical competences in the field of digital technologies, i.e. they will be able to define them, their advantages and disadvantages for the pupils of kindergartens and primary schools. The seminar will be conducted in a combined form, i.e. it will combine partly theoretical interpretation, brainstorming, group work and independent work of participants with digital technologies applicable in practice.