n 2023

Fake a konfirmační zkreslení - dramaturgie a programový leták

PANTŮČEK, Viktor

Základní údaje

Originální název

Fake a konfirmační zkreslení - dramaturgie a programový leták

Název anglicky

Fake and konfirmation distortion - dramaturgy and program leaflet

Vydání

Brno, 2023

Nakladatel

Brno Contemporary orchestra

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace v oblasti umění

Obor

60403 Performing arts studies

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

hudba; soudobá hudba; koncerty; programy

Klíčová slova anglicky

music; contemporary music; concerts; programs

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 21. 1. 2024 09:56, doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.

Anotace

V originále

Popis koncertu: John Cage – Imaginary landscape No.1 (pno + 3 hráči – různí:)) – 8‘ Marek Piaček – Z korešpondencie (Z mojho života) (fl., cl., cor., trbne, tb., perc., pno, – sm. 1,1,1,1,1) – 8‘ Salvatore Sciarrino – Archeologia del telefono – pro třináct nástrojů (1,1,1,1 – 1,1,0,0 – perc.(2), pno – 1,0,1,1,1) Václav Dobiáš – Říkadla (1,1,1,1 – 1,0,0,0 – sm: 1,0,1,1,1) – 10‘ Alvin Lucier: Music for solo performer – 10‘ Brno Contemporary Orchestra/ Pavel Šnajdr – dirigent

Anglicky

Concert description: John Cage – Imaginary landscape No.1 (pno + 3 players – different:)) – 8' Marek Piaček – From correspondence (From my life) (fl., cl., cor., trbne, tb., perc., pno, – sm. 1,1,1,1,1) – 8' Salvatore Sciarrino – Archeologia del telefono – for thirteen instruments (1,1,1,1 – 1,1,0,0 – perc.(2), pno – 1,0,1,1,1) Václav Dobiáš – Říkadla (1,1,1,1 – 1,0,0,0 – sm: 1,0,1,1,1) – 10' Alvin Lucier: Music for solo performer – 10' Brno Contemporary Orchestra/ Pavel Šnajdr – co

Návaznosti

MUNI/A/1061/2022, interní kód MU
Název: Umění, média a design: historické proměny, aktuální trendy a výzvy budoucnosti. Část 2.
Investor: Masarykova univerzita, Umění, média a design: historické proměny, aktuální trendy a výzvy budoucnosti. Část 2.