VOLDÁNOVÁ, Žaneta. Pragmatics instruction and its effect on EFL students’ writing : abstract. In Tenth Brno Conference on Linguistics Studies in English. 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pragmatics instruction and its effect on EFL students’ writing : abstract
Autoři VOLDÁNOVÁ, Žaneta.
Vydání Tenth Brno Conference on Linguistics Studies in English, 2023.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky pragmatics; pragmatics instruction; EFL students; writing; quasi-experiment
Změnil Změnila: Mgr. Žaneta Voldánová, učo 437438. Změněno: 24. 1. 2024 22:37.
Anotace
This abstract introduces the presentation given at the Tenth Brno Conference of Linguistics Studies in English, presenting preliminary results from dissertation research on the effect of pragmatics instruction on EFL students' writing.
Návaznosti
MUNI/A/1335/2022, interní kód MUNázev: Výzkum v didaktice cizích jazyků
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum v didaktice cizích jazyků
VytisknoutZobrazeno: 10. 10. 2024 21:21