VRUBEL, Martin. The importance of an inclusive curriculum in teacher education. In Gender, Inclusive Education, Democratic Values and Active Citizenship, Tribhuvan University, Nepal. 2024.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The importance of an inclusive curriculum in teacher education
Autoři VRUBEL, Martin.
Vydání Gender, Inclusive Education, Democratic Values and Active Citizenship, Tribhuvan University, Nepal, 2024.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky inkluzivní vzdělávání; učitelé; přírava učitelů; žáci
Klíčová slova anglicky inclusive education; teachers; teacher training; pupils
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D., učo 214871. Změněno: 14. 3. 2024 12:09.
Anotace
The lecture is devoted to the importance of training future teachers in the field of inclusive education. The lecture presents the Czech path to inclusive education. The lecture presents experiences from the education of future teachers in the Czech Republic.
Návaznosti
610297-EPP-1-2019-1-IN-EPPKA2-CBHE-JP, interní kód MUNázev: Alliance of Universities to Reinforce teacher training curricula to Outcast Radicalism and promote equality in Asian societies (Akronym: AURORA)
Investor: Evropská unie, Alliance of Universities to Reinforce teacher training curricula to Outcast Radicalism and promote equality in Asian societies
VytisknoutZobrazeno: 3. 5. 2024 16:32