D 2022

Vztah mezi životním stylem učitelů a jejich působením na žáky v oblasti zdravého životního stylu

HLAVIZŇOVÁ, Romana a Vladislav MUŽÍK

Základní údaje

Originální název

Vztah mezi životním stylem učitelů a jejich působením na žáky v oblasti zdravého životního stylu

Název anglicky

The relationship between teachers' lifestyles and their impact on pupils' healthy lifestyles

Autoři

HLAVIZŇOVÁ, Romana a Vladislav MUŽÍK

Vydání

1. vyd. elektronické, Život ve zdraví 2022: výzkum a praxe. Sborník anotací příspěvků z konference konané 13.–14. října 2022, od s. 50-51, 2 s. 2022

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-280-0341-8

Klíčová slova česky

životní styl učitelů; motivování žáků; vzdělávání žáků; první stupeň základní školy

Klíčová slova anglicky

Teachers' lifestyles; motivating pupils; pupils' education; primary school first grade

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 30. 1. 2024 11:14, doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc.

Anotace

V originále

Cílem výzkumné sondy bylo zjistit, jak učitelé 1. stupně základní školy hodnotí svůj životní styl a jaký je vztah mezi sebehodnocením vlastního životního stylu učitelů a vzděláváním a motivováním žáků ke zdravému životnímu stylu. Výsledky naznačily, že mezi sebehodnocením vlastního životního stylu učitelů a sebehodnocením vzdělávání a motivování žáků ke zdravému životnímu stylu není dostatečně silná statistická závislost.

Anglicky

The aim of the research was to find out how primary school teachers evaluate their lifestyle and what is the relationship between teachers' self-assessment of their own lifestyle and educating and motivating pupils towards a healthy lifestyle. The results indicated that there is not a strong enough statistical relationship between teachers' self-assessment of their own lifestyle and their self-assessment of educating and motivating pupils to a healthy lifestyle.