2022
Vztah mezi životním stylem učitelů a jejich působením na žáky v oblasti zdravého životního stylu
HLAVIZŇOVÁ, Romana a Vladislav MUŽÍKZákladní údaje
Originální název
Vztah mezi životním stylem učitelů a jejich působením na žáky v oblasti zdravého životního stylu
Název anglicky
The relationship between teachers' lifestyles and their impact on pupils' healthy lifestyles
Autoři
HLAVIZŇOVÁ, Romana a Vladislav MUŽÍK
Vydání
1. vyd. elektronické, Život ve zdraví 2022: výzkum a praxe. Sborník anotací příspěvků z konference konané 13.–14. října 2022, od s. 50-51, 2 s. 2022
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-280-0341-8
Klíčová slova česky
životní styl učitelů; motivování žáků; vzdělávání žáků; první stupeň základní školy
Klíčová slova anglicky
Teachers' lifestyles; motivating pupils; pupils' education; primary school first grade
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 30. 1. 2024 11:14, doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc.
V originále
Cílem výzkumné sondy bylo zjistit, jak učitelé 1. stupně základní školy hodnotí svůj životní styl a jaký je vztah mezi sebehodnocením vlastního životního stylu učitelů a vzděláváním a motivováním žáků ke zdravému životnímu stylu. Výsledky naznačily, že mezi sebehodnocením vlastního životního stylu učitelů a sebehodnocením vzdělávání a motivování žáků ke zdravému životnímu stylu není dostatečně silná statistická závislost.
Anglicky
The aim of the research was to find out how primary school teachers evaluate their lifestyle and what is the relationship between teachers' self-assessment of their own lifestyle and educating and motivating pupils towards a healthy lifestyle. The results indicated that there is not a strong enough statistical relationship between teachers' self-assessment of their own lifestyle and their self-assessment of educating and motivating pupils to a healthy lifestyle.