D 2022

Vliv pandemie koronaviru na vybrané ukazatele životního stylu a bio-psycho-sociálního zdraví dětí

VICENCOVÁ, Natálie a Leona MUŽÍKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Vliv pandemie koronaviru na vybrané ukazatele životního stylu a bio-psycho-sociálního zdraví dětí

Název anglicky

Impact of the coronavirus pandemic on selected lifestyle and bio-psycho-social health indicators in children

Autoři

VICENCOVÁ, Natálie a Leona MUŽÍKOVÁ

Vydání

Brno, Život ve zdraví 2022: výzkum a praxe. Sborník anotací příspěvků z konference konané 13.–14. října 2022, od s. 14-15, 2 s. 2022

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-280-0341-8

Klíčová slova česky

pandemie koronaviru; bio-psycho-sociální zdraví dětí; životní styl dětí; výživové chování dětí; pohybový režim dětí

Klíčová slova anglicky

coronavirus pandemic; children's bio-psycho-social health; children's lifestyle; children's nutritional behaviour; children's exercise regime

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 1. 2. 2024 16:09, doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc.

Anotace

V originále

Cílem výzkumné sondy bylo zjistit, jaký vliv měla pandemie koronaviru a distanční výuka na vybrané ukazatele životního stylu a bio-psycho-sociální zdraví dětí. Výzkumné otázky se týkaly výživového chování žáků, psychiky a sociální interakce žáků, denního a pohybového režimu žáků 1. stupně ZŠ.

Anglicky

The aim of the study was to investigate the impact of the coronavirus pandemic and distance education on selected lifestyle indicators and bio-psycho-social health of children. The research questions were related to the nutritional behaviour of pupils, psychological and social interaction of pupils, and daily and physical activity regimes of primary school pupils.