Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2371797, author = {Juhaňák, Libor}, booktitle = {XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu; Ústí nad Labem 5.–7. září 2023}, keywords = {self-regulated learning; learning management systems; multimodal learning analytics}, language = {cze}, isbn = {978-80-280-0359-3}, title = {Využití multimodální analytiky učení pro výzkum seberegulovaného učení vysokoškolských studentů v online výukových prostředí}, url = {https://drive.google.com/file/d/1qVQIxQwPNV4IcT_wodYMOud6k2Mg6vuP/view}, year = {2023} }
TY - CONF ID - 2371797 AU - Juhaňák, Libor PY - 2023 TI - Využití multimodální analytiky učení pro výzkum seberegulovaného učení vysokoškolských studentů v online výukových prostředí SN - 9788028003593 KW - self-regulated learning KW - learning management systems KW - multimodal learning analytics UR - https://drive.google.com/file/d/1qVQIxQwPNV4IcT_wodYMOud6k2Mg6vuP/view N2 - Jedním z významných témat dosavadních výzkumů v oblasti seberegulovaného učení (SRL) probíhajícího v online výukových prostředí je rozvoj metod a technik pro zkoumání a měření SRL právě ve specifickém kontextu online učení. Jedním ze slibných přístupů k výzkumu SRL v online prostředí se přitom jeví být tzv. multimodální analytika učení stavějící na kombinaci různých typů dat. Příspěvek prezentuje výsledky analýzy zaměřující se na kombinaci dotazníkových a dat o reálném chování studentů v LMS. ER -
JUHAŇÁK, Libor. Využití multimodální analytiky učení pro výzkum seberegulovaného učení vysokoškolských studentů v online výukových prostředí. In \textit{XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu; Ústí nad Labem 5.–7. září 2023}. 2023. ISBN~978-80-280-0359-3.
|