2022
Self- and peer assessment as fully fledged ways of assessment in learning and teaching foreign languages
JANÍKOVÁ, Věra a Jana VELIČKOVÁZákladní údaje
Originální název
Self- and peer assessment as fully fledged ways of assessment in learning and teaching foreign languages
Název česky
Sebehodnocení a vrstevnické hodnocení1 jako plnohodnotný způsob hodnocení při učení a vyučování cizích jazyků
Autoři
Vydání
Česká pedagogická společnost. Brno, Pedagogická orientace, od s. 363-484, 122 s. 2022
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISSN
Klíčová slova česky
sebehodnocení; vrstevnické hodnocení; učení a vyučování cizím jazykům
Klíčová slova anglicky
self-assessment; peer-feedback; learning and teaching foreign languages
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2024 09:43, Mgr. Daniela Marcollová
V originále
This special issue responds to the growing interest among practising teachers and researchers in self- and peer assessment in the context of foreign language learning and teaching and aims to support it further. The goal is to provide a platform for discussion on the current state of research on self- and peer assessment as well as for sharing of experiences with their development, realization, and evaluation of their impact on foreign language learning and teaching. Considering the articles‘ focus, this issue is primarily intended for educators working in the tertiary education sector, especially those in teacher education.
Česky
Monotematické číslo reaguje na rostoucí zájem praktikujících učitelů a výzkumníků o sebehodnocení a vrstevnické hodnocení v kontextu učení a vyučování cizích jazyků. Cílem je poskytnout prostor pro diskuzi o současném stavu výzkumu v oblasti sebehodnocení a vrstevnického hodnocení, jakož i pro sdílení zkušeností s realizací těchto hodnotících metod a posouzením jejich dopadu na učení a vyučování cizích jazyků. Vzhledem k zaměření jednotlivých textů je číslo především určeno pedagogům působícím v terciárním sektoru vzdělávání, zejména pak těm, kteří se zabývají vzděláváním učitelů.
Návaznosti
MUNI/A/1335/2022, interní kód MU |
|