NOVOTNÝ, Petr a Miroslava DVOŘÁKOVÁ. Mody učení dospělých. In Milada Rabušicová. Učení a vzdělávání dospělých. Kontexty, teorie a výzkumy. 1. vyd. Praha: Grada, 2024, s. 227-241, 14 s. ISBN 978-80-271-3914-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mody učení dospělých
Autoři NOVOTNÝ, Petr a Miroslava DVOŘÁKOVÁ.
Vydání 1. vyd. Praha, Učení a vzdělávání dospělých. Kontexty, teorie a výzkumy, od s. 227-241, 14 s. 2024.
Nakladatel Grada
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-271-3914-9
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 9. 5. 2024 21:25.
Anotace
Tato kapitola prezentuje soudobé teorie učení synteticky, z pohledu individuálních modů, tedy způsobů učení se dospělých. Jarvis pojmenoval závazek vzdělavatele, když konstatuje, že základním cílem vzdělávání je pomoci učícímu stát se v učení nezávislým. Inspirováni Jarvisem postupujeme v dalším výkladu od řízeného učení přes učení facilitované, dále sebeřízené až k učení přirozeně se objevujícímu.
VytisknoutZobrazeno: 29. 5. 2024 19:48