2023
Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie
JANÍK, Tomáš, Lenka ĎULÍKOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Jan EGERLE et. al.Základní údaje
Originální název
Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie
Název anglicky
The relational dimension of interprofessional collaboration in school: case studies
Autoři
JANÍK, Tomáš, Lenka ĎULÍKOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Jan EGERLE, Jiří HAVEL, Alžběta JURASOVÁ, Ivana JŮZOVÁ, Petra RYŠKOVÁ a Teresa VICIANOVÁ
Vydání
1., elektronické vyd. Brno, Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 51, 2023
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
ISBN
978-80-280-0506-1
Klíčová slova česky
interprofesni spolupráce; případová studie; vztahy; učitel; asistent pedagoga; speciální pedagog
Klíčová slova anglicky
interprofessional collaboration; case study; relationships; teacher; teaching assistant; special educator
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 13. 5. 2024 10:55, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá
V originále
Kniha je dalším příspěvkem k výzkumu interprofesní spolupráce ve škole. S využitím případových studií popisuje podoby vztahových dimenzí spolupráce mezi pedagogy. Sledovány byly vztahy začínajícího a zkušeného učitele, začínajícího učitele v tandemové výuce, dále vztahová dimenze spolupráce učitele s asistentem pedagoga a se speciálním pedagogem. Kniha nalezne své využití v přípravě pomáhajících profesionálů a při podpoře jejich profesního rozvoje.
Anglicky
The book is a contribution to the research on interprofessional collaboration in schools, using case studies to highlight the relational dimensions of collaboration between teachers. The relationships of the novice and experienced teacher, the novice teacher in tandem teaching, and the relational dimension of teacher-teacher collaboration with the teaching assistant and special educator were examined. The book will find its use in the preparation of helping professionals and in supporting their professional development.
Návaznosti
MUNI/A/1229/2021, interní kód MU |
|