PROCHÁZKOVÁ, Ingrid a Petr SUCHÁČEK. Jak podpořit učení studujících? 2024.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak podpořit učení studujících?
Název česky Jak podpořit učení studujících?
Název anglicky How to support learners' learning?
Autoři PROCHÁZKOVÁ, Ingrid a Petr SUCHÁČEK.
Vydání 2024.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Rektorát
Klíčová slova česky kvalita výuky, podpora učení se u studentů, rozvoj pedagogických kompetencí
Klíčová slova anglicky quality of teaching, learners' learning support, pedagogical competence development
Štítky CERPEK, další vzdělávání pedagogických pracovníků, kvalita výuky, vysokoškolská pedagogika
Změnil Změnil: Mgr. Petr Sucháček, učo 327525. Změněno: 18. 5. 2024 22:13.
Anotace
Na tomto diskusně orientovaném workshopu prozkoumáme otázku Jak podpořit učení studujících ze všech možných úhlů pohledu. Zaměříme se na základní kvality výuky a také na to, jak je snadno a efektivně využívat ve prospěch studujících. Společně odhalíme, jak se studující učí a jak můžeme podpořit jejich učební aktivity. Diskutovat budeme také klíčové dovednosti a kompetence vysokoškolských vyučujících, které vedou ke kvalitní výuce a kterým se lze naučit. V této diskusi budeme vycházet ze závěrů pedagogických výzkumů, kompetenčního rámce vysokoškolských vyučujících a také z našich reflektovaných zkušeností v roli vysokoškolských vyučujících.
Anotace anglicky
In this discussion-oriented workshop we will explore the question How to support learners' learning from all possible angles. We will focus on the essential qualities of teaching and also how to use them easily and effectively for the benefit of learners. Together we will discover how learners learn and how we can support their learning activities. We will also discuss the key skills and competencies of university teachers that lead to quality teaching and that can be learned. In this discussion we will draw on the findings of pedagogical research, the competency framework for university teachers and also our reflected experiences in our role as university teachers.
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 11:23