2024
Metodika pro podávání zpětné vazby
POJSLOVÁ, BlankaZákladní údaje
Originální název
Metodika pro podávání zpětné vazby
Název anglicky
The Methodology for Giving Feedback
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, Elportál, 2024
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učebnice
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
ISSN
Klíčová slova česky
zpětná vazba ; cizojazyčné psaní ; vrstevnická zpětná vazba ; dobrá praxe ; počítačem zprostředkovaná zpětná vazba
Klíčová slova anglicky
feedback ; foreign language writing ; peer response ; good practice ; computer-mediated feedback
Štítky
Změněno: 25. 6. 2024 08:54, Mgr. Petra Baštářová
V originále
Interaktivní učebnice Metodika podávání zpětné vazby seznamuje s teoretickým ukotvením zpětné vazby z hlediska teorií osvojování cizích jazyků a shrnuje zásady dobré praxe při jejím poskytování. Dále nabízí praktický nástroj, který podávání počítačem zprostředkované zpětné vazby k cizojazyčné písemné produkci usnadňuje a zefektivňuje. Učebnice je určena studentům předmětů ESF: BPJ_JI1A - 4A Jazyk I/1 - 4 - Angličtina a současně nabízí učitelům cizích jazyků jak teoretickou, tak praktickou podporu.
Anglicky
The feedback methodology provides comprehensive support for foreign language teachers regarding
both theoretical and practical aspects of feedback provision. It begins by presenting theoretical insights into feedback from the perspective of second language acquisition theories. It then synthesizes research findings on feedback and outlines principles of effective feedback practices.
Finally, it offers a practical tool to facilitate computer-mediated feedback on foreign language written
production.
both theoretical and practical aspects of feedback provision. It begins by presenting theoretical insights into feedback from the perspective of second language acquisition theories. It then synthesizes research findings on feedback and outlines principles of effective feedback practices.
Finally, it offers a practical tool to facilitate computer-mediated feedback on foreign language written
production.