STEM jako podpora týmové spolupráce a rozvoj dovedností ve vzdělávání učitelů praktického ...
ŠMEJKALOVÁ, Kateřina a Jan VÁLEK. STEM jako podpora týmové spolupráce a rozvoj dovedností ve vzdělávání učitelů praktického vyučování pro střední školy. In DidSci+ 2024 - Didactics of the Science 2024. 2024. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | STEM jako podpora týmové spolupráce a rozvoj dovedností ve vzdělávání učitelů praktického vyučování pro střední školy |
Název česky | STEM jako podpora týmové spolupráce a rozvoj dovedností ve vzdělávání učitelů praktického vyučování pro střední školy |
Název anglicky | STEM as a support for teamwork and skills development in practical teacher education for secondary schools |
Autoři | ŠMEJKALOVÁ, Kateřina a Jan VÁLEK. |
Vydání | DidSci+ 2024 - Didactics of the Science 2024, 2024. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | URL |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnil: PhDr. Jan Válek, Ph.D., učo 166133. Změněno: 28. 6. 2024 11:13. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/IVV/0778/2023, interní kód MU | Název: Problémové situace ve výuce na středních školách |
Investor: Masarykova univerzita, Problémové situace ve výuce na středních školách |
VytisknoutZobrazeno: 6. 10. 2024 08:51