2023
Programmes éducatifs et statut des langues Étrangères dans l’école élémentaire et le collège en République tchèque
SUQUET, PetraZákladní údaje
Originální název
Programmes éducatifs et statut des langues Étrangères dans l’école élémentaire et le collège en République tchèque
Název anglicky
Educational Programmes and the Status of Foreign Languages in Primary School and Younger Years of Secondary School in the Czech Republic
Autoři
Vydání
Synergies Europe, Gerflint, 2023, 1951-6088
Další údaje
Jazyk
francouzština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Francie
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
kurikulum; vzdělávací programy; cizí jazyk; další cizí jazyk; vícejazyčnost
Klíčová slova anglicky
curriculum; educational programmes; foreign language; second foreign language; plurilingualism
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 6. 9. 2024 12:08, Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D.
V originále
L’article cartographie et analyse la position des matières Langue étrangère et Deuxième langue étrangère au cours des dernières décennies dans les documents curriculaires pour l’école élémentaire et le collège en République tchèque. Il explique également les propositions de changements qui pourraient conduire, entre autres, à la suppression de l’obligation d’apprendre une deuxième langue étrangère.
Česky
Článek mapuje a analyzuje postavení předmětů cizí jazyk a druhý cizí jazyk v kurikulárních dokumentech pro základní školy v České republice v posledních desetiletích. Vysvětluje také navrhované změny, které by mohly vést mimo jiné ke zrušení povinnosti učit se druhý cizí jazyk.
Anglicky
The article maps and analyses the position of the subjects Foreign Language and Second Foreign Language over the last few decades in the curriculum documents for elementary and lower secondary schools in the Czech Republic. It also explains the proposed changes that could lead, among other things, to the abolition of the obligation to learn a second foreign language.