BRABCOVÁ, Květoslava. The Way of Czech Enterprises into the International Market. In IV International Conference of Doctoral Students. první. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská Brno. s. 21-25. ISBN 80-214-1637-8. 2000.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Way of Czech Enterprises into the International Market
Autoři BRABCOVÁ, Květoslava.
Vydání první. Brno, IV International Conference of Doctoral Students, s. 21-25, 2000.
Nakladatel Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská Brno
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-214-1637-8
Klíčová slova anglicky Czech Enterprises; International Market; Foreign Investor; Ownership; Advantages; Disadvantages
Štítky Advantages, Czech enterprises, Disadvantages, Foreign Investor, International Market, ownership
Změnil Změnila: Vlasta Radová, učo 2507. Změněno: 19. 3. 2001 15:54.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 23:14