KLAPALOVÁ, Alena. Vliv marketingové činnosti města na lokalizační rozhodování podniku. In Vliv marketingové činnosti města na lokalizační rozhodování podniku. první. Košice: Podnikovohospodářská fakulta Košice, Ekonomická univerzita, Bratislava, 2000, 764 s. ISBN 80-225-1308-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv marketingové činnosti města na lokalizační rozhodování podniku
Název anglicky Influence of the city marketing on the company localization decision
Autoři KLAPALOVÁ, Alena.
Vydání první. Košice, Vliv marketingové činnosti města na lokalizační rozhodování podniku, 764 s. 2000.
Nakladatel Podnikovohospodářská fakulta Košice, Ekonomická univerzita, Bratislava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50700 5.7 Social and economic geography
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-225-1308-3
Klíčová slova anglicky localization decision; company; city; city marketing
Štítky city, city marketing, company, localization decision
Změnil Změnila: Ing. Naďa Voráčová, učo 62883. Změněno: 22. 5. 2009 14:49.
VytisknoutZobrazeno: 16. 6. 2024 07:28